Snemanje pogovorov za boljšo kvaliteto poslovnega odnosa
Snemanje in arhiviranje telefonskih pogovorov je potreba, ki je bila prisotna že od začetka razvoja telefonije. Danes jo uporabljajo v vseh klicnih centrih in v drugih postopkih komunikacije. Običajne uporabe:
- snemanje pogovorov iz pravnih razlogov (da pogovor pridobi status pogodbe)
- telefonska prodaja
- službe reklamacij, centri za obveščanje
- elektronsko poslovanje
- službe za pomoč uporabnikom
Abraxas Dialog ima za snemanje poseben modul, ki omogoča:
- snemanje dela ali vseh telefonskih pogovorov
- hkratno neodvisno snemanje na večih odprtih linijah
- prisluškovanje (npr. pri uvajanju svetovalcev) in prišepetavanje (npr. pomoč mentorja)
- varno shranjevanje posnetkov v opcijsko kompresirani in kriptirani obliki
- predvajanje obvestila, da se pogovor snema
- varstvo osebnih podatkov in revizijska sled
Posnet telefonski pogovor ima status pogodbe še posebej pri telefonski prodaji.
Snemanje pogovorov je s strani tehnoloških rešitev zelo dostopno. Po drugi strani pa je sila občutljivo s stališča obdelave in hrambe osebnih podatkov. Zato to področje urejuje zakonodaja ZVOP-1 in ZEKom-1. Pomoč pri uporabi snemanja pogovorov za izboljšanje kvalitete poslovnih odnosov pa lahko najdemo na straneh Informacijskega pooblaščenca. Poleg zakonov in predpisov pa se s strani snemalcev pričakuje korekten odnos do sogovornikov in spoštovanje njihove zasebnosti. Modul za snemanje v sklopu Abraxas Dialog platforme omogoča tehnološko podporo za pravilno obveščanje snemanega sogovornika, ki mora biti v skladu s Pravilnikom o snemanju telefonskih pogovorov podjetja ter za varno shranjevanje posnetkov in preprečitev nepooblaščenega dostopa.
Modul za snemanje pogovorov v sklopu Abraxas Dialoga ima naslednje lastnosti:
• pregled nad statusi snemanih telefonskih pogovorov
• ročno ali samodejno snemanje dohodnih in odhodnih telefonskih pogovorov
• pregledovanje posnetih pogovorov po različnih parametrih (datum, ura, telefonske številke…)
• poslušanje posnetih pogovorov (na napravi ali prek odjemniške oz. client aplikacije)
• pregled in poslušanje posnetih pogovorov z dislocirane lokacije (prek telefona)
• prisluškovanje trenutnim pogovorom
• možnost zapisa v mp3 obliki
• možnost zapisa v kriptirani obliki (preprečevanje nepooblaščenega poslušanja)
• možnost pošiljanja izbranih posnetkov po elektronski pošti
• CTI povezljivost z različnimi hišnimi telefonskimi centralami
• arhiviranje posnetih pogovorov (tračna enota, DAT, CD, DVD …)
• t.i. “black box” priključitev na zunanjo ali interno stran hišne telefonske centrale
• priključitev na ISDN PRI, ISDN BRI in/ali analogne (a/b) telefonske linije
• VoIP snemanje (SIP, Cisco CallManager, …)