Kontaktni center je vozlišče vseh komunikacij. Vsa večja podjetja in organizacije, ki se zavedajo pomembnosti urejenih komunikacij, lahko na osnovi Abraxas Dialog platforme implementirajo informacijsko okolje, ki jim zagotavlja odličnost komunikacij.
Izziva sta, kako integrirati večkanalno komunikacijo, ki jo danes uporabljamo, in kako zagotoviti odlično uporabniško izkušnjo s strani vaših kupcev ali partnerjev.
Kontaktni center, vzpostavljen na osnovi Abraxas Dialog platforme, daje priložnost, da so posamezni procesi komunikacijsko optimizirani:
- prodajni proces (obveščanje, sprejem naročil, 360 stopinjski pregled nad stranko)
- podporni proces (HelpDesk)
- reklamacijski proces (od jezne do zadovoljne stranke)
- servisni proces (sprejem zahtevkov, pregled nad statusi, obveščanje)
Kontaktni center implementiramo:
- v trgovsko podjetje (za sprejem naročil, izvedbo kampanj, povezavo spletne trgovine s prodajalno …)
- v storitveno podjetje (za sprejem zahtevkov, pregled nad statusi, obveščanje)
- v hotel ali turistično destinacijo (za prodajo vseh storitev z enega mesta, obveščanje, dodatno prodajo na lokaciji …)
- v zdravstveno ustanovo (za usklajevanje urnikov, pregled nad statusi, obveščanje pacientov …)
- v banko (kot enotna vstopna točka za vse storitve)
- v zavarovalnico (za prodajo zavarovalnih storitev, pregled nad statusi, upravljanje agentov …)
- v javno upravo (za hitro in učinkovito obveščanje, pomoč v postopkih …)
Posebna pozornost je posvečena učinkovitim (tako sprotnim kot naknadnim) statistikam, ki omogočajo optimalno upravljanje s kontaktnim centrom in posledično najboljši izkoristek časa in drugih virov.
Kontaktni center je na osnovi Abraxas Dialog platforme že implementiran v centrih različnih velikosti v 21 državah po vsej Evropi.
Kontaktni center omogoča
- uporabo čakalnih vrst.
- prijavo, odjavo in razporejanje agentov v čakalne vrste.
- uvedbo mehanizma za pravilno usmerjanje klicev z namenom čim hitrejše razrešitve problema in za zagotovitev čim boljše uporabniške izkušnje.
- nadzor in upravljanje vseh komunikacijskih kanalov.
- agentu prikaz informacij, ki so relavantne v času pogovora.
Kontaktni center povezuje vse komunikacijske kanale:
- stacionarni in mobilni telefon
- faks
- SMS
- Google Chat
- Skype, Google Talk
- splet
Kontaktni center – nekaj primerov uporabe
- Sprejem prodajnih klicev in povratni klici
- Informiranje strank in potencialnih kupcev
- Posvet s strokovnjakom in navidezni kontaktni centri
- Pomoč strankam pri uporabi izdelkov in storitev
- Pomoč uporabnikom pri odpravljanju težav
- Sprejem in reševanje reklamacij
- Samodejna distribucija klicev
- povezava agentov kontaktnega centra z obiskovalci spletnih strani prek telefonskega pomenka (Click-to-Talk) ali besednega klepeta (Click-to-Chat)
- implementacija najrazličnejših vrst avtomatskih odzivnikov
- snemanje dela ali vseh telefonskih pogovorov
- prisluškovanje (npr. pri uvajanju svetovalcev) in prišepetavanje (npr. pomoč mentorja)
- varno shranjevanje posnetkov v opcijsko kompresirani in kriptirani obliki
- predvajanje obvestila, da se pogovor snema
- avtomatsko ali polavtomatsko ugotavljanje identitete klicočega (legitimacija in avtentikacija)
- opcijsko preverjanje pravic klicočega za določeno aktivnost (avtorizacijo)
Podrobne opise dodatnih funkcij za Kontaktni center lahko najdete na povezavi.
Ena izmed glavnih prednosti Abraxasove rešitev za klicne in kontaktne centre je velik nabor možnosti za integracije s številnimi drugimi strojnimi in programskimi komponentami.