Modul, ki omogoča sprejemanje naročil iz večih prodajnih kanalov.

Možnosti uporabe

  • V primeru, da vaš prodajni proces širite še na druge prodajne kanale, kot so spletna trgovina, telefonska prodaja, prodaja preko katalogov, lahko z modulom Naročila omogočite izvedbo naročila iz vseh prodajnih kanalov in celoten prodajni proces vodite na enem mestu.
  • Pri sprejemanju naročil preko večih prodajnih kanalov lahko nastane težava pri enotnem vodenju zaloge. Z vodenjem zalog v sklopu modula Naročila se pri nakupih preko kateregakoli prodajnega kanala avtomatsko ažurirajo zaloge.
  • Z modulom Naročila boste lahko stranki s katero ste v kontaktu prodali več, saj modul vašim prodajalcem sam predlaga možne dodatne izdelke, ki jih ponudite stranki poleg željenega izdelka ali storitve (cross in up selling).
  • Z modulom Naročila lahko spremljte statistiko prodaje preko različnih kanalov in učinkovitost oglaševanja posameznega kanala. Modul avtomatsko beleži, iz katerega vira je prišlo naročilo: preko vaše spletne trgovine, po telefonu, kot rezultat oglaševanja na TV, jumbo plakatih itd.

Prednosti

  • modul Naročila za razliko od klasičnih modulov v ERP sistemih omogoča dodatno in navzkrižno prodajo
  • skupaj z modulom za spremljanje agentov omogoča stimulacijo agentov in sproten izračun nagrade za vsak izveden nakup
  • modul Naročila je lahko integriran z CRM-jem, Klicnim centrom in prodajo partnerskega podjetja (reseller)

Funkcije

  • različni načini plačila: gotovinsko, plačilne in kreditne kartice, obročno plačilo, … poglejte si modul Plačila
  • vnos in vodenje podatkov, ki so potrebni za hiter vnos naročila (masa, vrednost, rok dobave, način odpreme itd)
  • poštnina, ki se samodejno obračunava glede na maso in vrednost izdelka
  • dodaten  vnos opomb in beležk
  • dodatna in navzkrižja prodaja — pri izbiri izdelka, ki ga stranka želi kupiti, sistem sam predlaga dodatni izdelek, ki je z njim povezan in obstaja večja verjetnost, da stranko zanima
  • referenčni izdelek — kadar prodamo dodatni izdelek, sistem beleži osnovni izdelek in dodatni izdelek. Informacija služi za analize in raziskave tržišča, ugotavljanje rentabilnosti izdelka itd
  • priporočitelj — primer, če je stranka izdelek priporočila drugi stranki. Tako lahko priporočitelja ustrezno nagradimo
  • povezani izdelki — izdelki, ki v kombinaciji z drugimi izdelki sestavljajo komplet, ki ima še dodatni popust
  • bon – če ima stranka vrednostni bon, ki ga je pridobila v različnih reklamnih akcijah, se popust bona avtomatično obračuna.
  • normalna ali prednostna obravnava – glede na stranko in izdelke, ki jih naroča, se odločimo, ali bo naročilo obravnavano prednostno ali normalno
  • povezava na že obstoječe naročilo – uporabno takrat, ko za stranko vnesemo novo naročilo, predhodno naročenih izdelkov pa ji še nismo poslali; izdal se bo en račun, stranka pa bo prihranila pri stroških za poštnino, saj bo v enem paketu dobila več izdelkov
  • različni načini dostave z realnim izračunom poštnih stroškov
  • avtomatično izračunavanje in prikaz provizij ter nagrad prodajalcem pri vsakem naročilu
  • možnost rezervacije izdelka
  • naročila je možno izdelati direktno ali preko prodajnega scenarija z možnostjo izbire izdelkov in morebitnih popustov