V Abraxas-u se zavedamo, kako težko je pridobiti novo stranko. In tudi, da so stroški prodaje novi stranki  5-10 krat večji kot stroški prodaje obstoječi stranki, ki nas že pozna in nam zaupa. Modul Klubi zvestobe predstavlja močno orodje za upravljanje in prodajo stalnim in zvestim strankam.

Modul Klubi zvestobe vam pomaga vzpostaviti program zvestobe, v kolikor pa ta pri vas že obstaja, ga lahko z našo pomočjo nadgradite iz enostavnega sistema zbiranja točk do kompleksnih sistemov s prilagojenimi programi in lestvicami.

Modul Klubi zvestobe omogoča, da bodo vaši programi zvestobe prinašali željene učinke.

Prednosti modula Klubi zvestobe

  • Programi zvestobe so neposredno povezani z marketinškimi in poslovnimi cilji.
  • Programi zvestobe so prilagojeni posameznim skupinam strank.
  • Modul omogoča napredno segmentacijo. Z njo prepoznate stranke, ki so pomembne za vaše podjetje, hkrati pa tudi tiste, ki niso.
  • Omogoča natančno “targetiranje” ciljne publike. Tako lahko prilagodite oz. pripravite konkretno ponudbo pravim strankam ob pravem času.

Klubi zvestobe omogoča izvedbo naprednih programov zvestobe, s katerimi lahko zaznate zveste stranke, ki si želijo več kot cenejše nakupe. Zahtevnejše stranke pričakujejo, da jih bo podjetje pravilno identificiralo in zbrane podatke tudi uporabilo pri pripravi konkretne ponudbe posebej za njih.

Klubi zvestobe in segmentacija

Za izgradnjo kvalitetnega programa zvestobe je nujna kvalitetna segmentacija strank. Le-ta pa je odvisna od obdelave pridobljenih podatkov. Celovit prodajni sistem, podprt z vsemi moduli Abraxas Dialog-a omogoča avtomatsko zbiranje in obdelavo vseh podatkov, pridobljenih v procesu prodaje za posamezno stranko. Za samo vpeljavo modula Klubi zvestobe pa to ni pogoj. Zaradi naprednega sistema integracij zmoremo pridobiti vse relavantne informacije tudi iz drugih obstoječih virov.

Klubi zvestobe v sklopu Abraxas Dialog platforme

V Dialogu lahko segmentirate stranke v skupine po najrazličnejših kriterijih, primernih za vaše poslovanje. Segmentacija lahko temelji na vrstah kupljenih izdelkov, številu obiskov v prodajalni ali na spletu, glede na znesek nakupov itd. Na osnovi skupin lahko oblikujete samodejno obveščanje (auto responder ), s katerim lahko strankam pošiljate ciljana sporočila ali personalizirane avtomatske odgovore na njihova sporočila ali dejanja, kot je avtomatska zahvala ob nakupu, sporočila ob posebnih akcijah za VIP stranke in podobno.

  • Z Dialogom imate dostop do vseh nivojev zbranih podatkov, s katerimi lahko zagotovite uspeh vašega programa zvestobe.
  • Pripravite lahko poročila po časovnih obdobjih, odzivih na posamezno akcijo, segmentih strank, imenih, prejetih nagradah itd.
  • Podatki so shranjeni v bazi podatkov in jih lahko poljubno analizirate z različnimi metodami, vključno z OLAP in Data Mining.
  • Osnovna poročila so že izdelana, ostala lahko z orodji izdelate sami ali skupaj z nami.

Modul Klubi zvestobe lahko hitro implementiramo v vaše okolje in prilagodimo vašemu sistemu zvestobe.

Implementacija v kratkem času

Na osnovi izkušenj in sofisticirane programske rešitve vam lahko zagotovimo hitro uvedbo sistema. Z modulom Klubi zvestobe v kratkem času dobite polno funkcionalno rešitev povezano z vašimi obstoječimi informacijskimi sistemi.

Prilagajanje

Dialog vam ponuja že izdelan paket funkcionalnosti. Zaradi odprte strukture pa lahko program zvestobe v celoti prilagodimo vašim potrebam. Omogočamo povezave, s katerimi se oblikovani program zvestobe vklopi v vaše obstoječe spletne strani, uporabniške in administratorske vmesnike.

Klubi zvestobe – Integracija

Zavedamo se, da je brezšivna povezanost z vašimi sistemi ter natančno spremljanje in zbiranje vseh podatkov zelo pomembno za uspešnost programa zvestobe. Zato smo pripravili več načinov integracije z obstoječimi sistemi, kot so ERP, CRM, POS. Med te povezave sodijo vmesniki API, Web services, nočne obdelave preko batch datotek. Lahko pa podatke tudi ročno uvažate.
Sistem lahko povežete tudi s sistemi poslovnih partnerjev, s katerimi sodelujete v skupnem sistemu lojalnosti. (na primer: skupni programi z izdajatelji kreditnih in plačilnih kartic.)

Klubi zvestobe – Partnerstva

Omogoča povezavo s komplementarnimi podjetji, klubi, trgovinami in procesnimi centri bančnih kartic. Možna je vključitev različnih kartic ali kuponov za storitve partnerskih podjetij (bazeni, terme,…)

klubi zvestobe