Klicni center je pomemben del vsakega večjega podjetja in organizacije, ki se zaveda potenciala komunikacije s svojimi strankami. Je vozlišče ključnih informacij, ki omogoča neposreden stik z najpomembnejšimi deležniki, zato velja za tisti element, ki podjetja in organizacije resnično povezuje z zunanjim okoljem.
Težava: večkanalno komuniciranje
Kljub izjemni poslovni pomembnosti, ki jo ima klicni center, je realizacija njegovega polnega potenciala čedalje težja. Stranke s podjetjem namreč komunicirajo preko vedno novih kanalov (elektronska pošta, kontaktni obrazci na spletnih straneh, družabna omrežja, fizično prodajno mesto ipd.) in ob nerednih časovnih intervalih, kar ob pomanjkanju ustrezne informacijske podpore predstavlja precejšno oviro v komunikaciji.
Rešitev: klicni center Abraxas
Vpostavite klicni center v okviru platforme Abraxas Dialog, ki težavo klasičnih rešitev spremeni v vašo konkurenčno prednost. Gre namreč za klicni center, ki ga je mogoče popolnoma integrirati z ostalimi informacijskimi rešitvami (npr. CRM), kar omogoča, da ima proces komunikacije vedno popolno informacijsko podporo.
Abraxas Dialog je možno implementirati kot klicni center v:
- trgovska podjetja (maloprodaja in veleprodaja)
- proizvodna in storitvena podjetja
- banke in zavarovalnice
- javno upravo
- zdravstvo
- turizem
Sprejem klicev in povratni klici |
Informiranje strank in
|
Pomoč strankam pri uporabi vaših izdelkov in storitev |
|
Pomoč uporabnikom pri odpravljanju težav (HelpDesk) |
Sprejem in reševanje reklamacij |
Avtomatska distribucija klicev |
Klicni center lahko zaradi njegove modularne zasnove popolnoma prilagodite vašim potrebam in željam. Implementacija želenih funkcij in morebitna poznejša nadgradnja je hitra in enostavna. Širitvam prijazen je tudi način licenciranja.
Podrobne opise dodatnih funkcij za Klicni center lahko najdete na povezavi.
- omogoča implementacijo klicnih in kontaktnih centrov vseh vrst in velikosti
- čakalne vrste
- mehanizem za pravilno usmerjanje klicev z namenom čim hitrejše razrešitve problema in za zagotovitev čim boljše uporabniške izkušnje (Skill Based Routing)
- nadzor in upravljanje s kontaktnim centrom
- prijava, odjava in razporejanje agentov v čakalne vrste
- podpora večim komunikacijskim kanalom za komunikacijo s strankami:
- stacionarni in mobilni telefoni
- faks
- SMS
- Google Chat
- Skype, Google Talk
- Splet
- Power Dialer avtomatsko kliče in dodeljuje klice, ko so agenti prosti.
- Predictive Dialer po posebnem postopku samodejno kliče vnaprej, še preden je agent prost. S tem filtrira klice, ki za agente niso relevantni (npr. klice na neobstoječe, zasedene telefonske številke, faksi…).
- povezava agentov kontaktnega centra z obiskovalci spletnih strani prek telefonskega pomenka ali besednega klepeta (Click-to-Talk Click-to-Chat)
- implementacija najrazličnejših vrst avtomatskih odzivnikov
- snemanje dela ali vseh telefonskih pogovorov
- prisluškovanje (npr. pri uvajanju svetovalcev) in prišepetavanje (npr. pomoč mentorja)
- varno shranjevanje posnetkov v opcijsko kompresirani in kriptirani obliki
- predvajanje obvestila, da se pogovor snema
- avtomatsko ali pol-avtomatsko ugotavljanje identitete klicočega (legitimacija in avtentikacija)
- opcijsko preverjanje pravic klicočega za določeno aktivnost (avtorizacijo)