IP telefonija – sistem, s katerim ni tveganja!
IP telefonija postaja nepogrešljiva nadgradnja obstoječih komunikacij. Z njeno vpeljavo v vašo organizacijo praktično ni nobenega tveganja, saj z njeno vključitvijo dosežete osnovne ugodnosti:
- zagotovo cenejše klice v primerjavi s klasično telefonijo (naročnine, tarifiranje)
- brezplačno interno klicanje med lokacijami
- večjo prilagodljivost in mobilnost
- boljše upravljanje
IP telefonija pri svoji uvedbi prinaša veliko novih možnosti na področju komunikacij, zato v štartu zahteva premislek glede izbire ustrezne opreme. Smiselno je že na začetku izbrati ustrezno telefonsko centralo.
Komu je namenjena?
IP telefonija v sklopu moderne telefonske centrale, prinaša vsem, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo do svojih kupcev nove možnosti integracij in upravljanja. IP telefonija s svojo zmožnostjo povezljivosti omogoča napredne možnosti uporabe:
- povežite komunikacije in prodajne informacije, ki jih potrebujete v fazi pogovora
- povežite vse prodajne kanale (npr.: spletna trgovina, klicni center, prodajalna…)
- omogočite svojim zaposlenim, da bodo učinkoviti
- omogočite, da bo reklamacija prva naslednja prodajna priložnost
- vzpostavitev vseh dobrih lastnosti Klicnega centra v obstoječi organizaciji in to z obstoječimi kapacitetami
- povečajte prodajo z vpeljavo Prodajno kontaktnega centra
Z vzpostavitvijo IP telefonije lahko svojim kupcem zagotovite odlično nakupno izkušnjo. To vam zagotavlja implementacija Abraxas Dialog platforme!
Implementacija
IP telefonijo lahko implementirate v sklopu Abraxas PBX telefonskega sistema kot novo celovito poslovno telefonijo ali pa kot nadgradnja obstoječega sistema. V tem primeru Abraxas IP telefonski sistem priključimo poleg vaše centrale in na ta način dodamo nove funkcije ali dodatne kapacitete.
Modularnost
Če ne potrebujete vseh funkcionalnosti, ki jih nudi IP telefonija v sklopu telefonske centrale, ampak samo določene, vam lahko implementiramo samostojne module kot snemanje pogovorov, interaktivni glasovni odzivnik (IVR), avtentikacijski sistem, glasovno pošto ali upravljalnik čakalnih vrst. Lahko pa več modulov vključimo v celoten klicni in kontaktni center, prilagojen vašim potrebam.
IP telefonija in Integracija
Abraxas IP telefonski sistem lahko povežemo z vašimi obstoječimi informacijskimi rešitvami, v katerih spremljate kontakte s strankami. V večini primerov to pomeni integracijo s CRM sistemom.
Primer: Ob takšni integraciji se vam ob dohodnem klicu na računalniškem zaslonu prikaže okno s podatki o stranki, ki vas kliče. V trenutku imate pred seboj vso zgodovino kontaktov s stranko, pretekle nakupe, morebitne odprte terjatve in še mnogo drugih informacij. Še preden odgovorite na klic, ste pripravljeni na to, da se popolnoma posvetite stranki, ji ponudite morebiten dodatni nakup ali nudite prvovrstno pomoč.
Sistem podobno deluje tudi pri izhodnih klicih.