Želite vzpostaviti klicni center? Odločite se za integrirano informacijsko rešitev Abraxas Dialog!
Abraxas Dialog je informacijsko-komunikacijska platforma, namenjena srednjim in velikim podjetjem ter drugim ustanovam.
Gre za sestavljeno rešitev, ki vključuje IP telefonsko centralo in sistem CRM, ki ga integriramo v obstoječe IT okolje naročnika.
Abraxas Dialog omogoča sistematično sočasno upravljanje z vsemi prodajno-komunikacijskimi kanali (t.i. Omni-Channel podpora). Kot temeljna informacijska podpora prodajnemu procesu lahko pomembno prispeva h kakovosti komunikacije med podjetjem in (potencialnimi) strankami.
Abraxas Dialog je enostaven za implementacijo. Strokovnjaki iz naše ekipe najprej skupaj z vami analizirajo vašo strategijo komunikacije s strankami in poslovnimi partnerji, nato pa se skupaj odločite za implementacijo procesnih izboljšav, ki se lahko odrazijo v:
- boljših prodajnih rezultatih
- večjem zadovoljstvu vaših strank
- večji dobičkonosnosti vaših klicev in kontaktov
Zaradi modularne zgradbe platforme lahko implementacijo izvajamo postopoma in v obsegu, ki je najprimernejši za vas.