Pravilnik o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest skupaj s strategijo podjetja o razvoju kadrov zahteva izdelavo strokovnega dokumenta, ki predstavlja poleg samega Pravilnika celotno notranjo organizacijo. Pravilnik o sistematizaciji delovnih mest je med drugim tudi po zakonu obvezni interni akt za delodajalca (ZDR, Ur.l. 42/02, 103/07, 20 člen).
Vodenje podatkov je urejeno tako, da na osnovi podatkovnih baz lahko vodimo in upravljamo več organizacij/podjetij, ki so lastniško povezana ali v sestavi npr. Ministrstva.
Pri implementaciji programske podpore nudimo vso vsebinsko pomoč pri začetni vzpostavitvi ustreznega podatkovnega modela, kjer je poudarek na šifrantu nalog. Omogočamo enostavne integracije z drugimi deli IS za upravljanje s človeškimi viri (HRM, kadrovske evdence, sistemi obračuna plač) in s tem na mehek način vnesemo določeno dodano vrednost v vaš informacijski sistem.
Programska rešitev Organizacija dela omogoča vodenje podatkov za:
- drevo organizacije (nivoji, oddelki, OE),
- sistematizacijo delovnih mest,
- opise delovnih mest in področja dela,
- zadolžitve za področja oz. za delovna mesta,
- pogoje delovnih mest,
- vloge.
S pomočjo zahtevnostnih skupin in atributov enostavno upravljamo spremembe na delovnih mestih v organizaciji. Omogočajo nam primerjalne analize in druga poročila.
Rešitev omogoča poleg izdelave Pravilnika o sistematizaciji delovnih mest, ki je fleksibilen in prilagodljiv glede na zahteve trga dela, še podporo za:
- vodenje karier, predlog napredovanja,
- planiranje in razporejanje kadrov,
- planiranje izobraževanja,
- vrednotenje in razvoj sistema nagrajevanja,
- pomoč pri urejanju sistema delovnih razmerij,
- osnovo za razpise,
- osnovo za izvajanje letnih razgovorov,
- osnovo za izdelavo kompetenčnih modelov.