Program za vodenje turistične agencije
Turistični informacijski sistem za vodenje turistične agencije Abraxas Turizem je rešitev, s katero si lahko turistična agencija močno olajša in bolje organizira svoje delo. Z njim dobi boljši pregled nad poslovanjem, strankami in produkti. Turistični informacijski sistem je na voljo kot samostojna rešitev nameščena na opremi naročnika – turistične agencije (on premise) ali kot rešitev nameščena v oblaku – v podatkovnem centru Abraxasa (cloud-based).
Turistični informacijski sistem
Paket funkcionalnosti za turizem je modularno zasnovan in ga sestavimo glede na usmeritev in posebne specializacije, ki jih ima vaše turistična agencija, naj bo to organizacija in izpeljava lastnih aranžmajev, posredovanje ponudbe drugih agencij ali pa incoming. Poleg bookinga vključuje popoln nadzor nad rezervacijami in vse potrebne izpise, ki jih potrebujete v turizmu, omogoča pa tudi funkcijo kalkulacij, ki se lahko razlikuje za potrebe incominga ali outgoinga.
Ob integraciji paketa Turizem z rešitvijo Dialog lahko ustvarite učinkovito orodje za pridobitev kvalitetnih povratnih informacij o zadovoljstvu z izvedenim potovanjem ali storitvijo.
Poslovanje v turizmu in turistični panogi prinaša veliko posebnih zahtev, ki jih mora podpirati tudi turistični informacijski sistem. Sestavljanje in trženje produktov, posebni obračun davkov, sistem rezervacij, posebni dokumenti (voucher, pogodbe) so specifika dela v turizmu, ki jih splošni informacijski sistemi običajno ne zmorejo kvalitetno pokrivati.
Modularna zasnova
Abraxas Turizem je zasnovan modularno, tako da omogoča implementacijo tistih funkcionalnosti, ki jih potrebujete v svoji turistični agenciji. S širjenjem vaših potreb enostavno vključujemo dodatne module in funkcije. Seznam modulov in osnovnih ter dodatnih funkcij je na voljo v priloženi brošuri.
Prilagojenost poslovanju turistične agencije
Informacijski sistem za turizem ima vgrajene funkcionalnosti, ki jih lahko s pridom uporablja vsaka turistična agencija. Poleg tega pa paket prilagodimo tako, da ustreza vsem vašim potrebam in posebnostim vašega poslovanja.
Spletno poslovanje
Vašo spletno stran dopolnimo tako, da stranke na njej poleg predstavitve agencije in splošne ponudbe pregledujejo tudi razpoložljivost vaših lastnih produktov, naredijo rezervacije in plačajo rezervirane aranžmaje (z možnostjo povezave na kartično plačevanje).
Povezava z ostalimi sistemi
Integracija z ostalimi informacijskimi sistemi, predvsem z računovodstvom, je zaradi odpravljanja dvojnih vnosov in možnosti napak zelo smiselna in tako prinaša dodano vrednost. Lahko se tudi lahko povežemo s partnerskimi IS. Namen je, da se integrirano podpre celoten proces prodaje aranžmajev od ponudbe, rezervacij, spremljanja in obvladovanja sprememb med trajanjem aranžmaja do obračuna, knjiženja in analize posla.